- Pilootvakken strategisch project Blended Learning verder ondersteunen
- Nieuwe lesgevers ondersteunen:
- (proactief) geïnteresseerde docenten contacteren voor een persoonlijke kennismaking
- overleggen over de doelstellingen van de docent waarbij we actief zoeken naar oplossingen en praktische tips ter inspiratie aanreiken
- opvolgingsmail waarbij we linken naar interessante voorbeelden en bronnen ter inspiratie, gemaakte afspraken, contactgegevens van docenten met gelijkaardige doelstellingen, …
- (op vraag van de docenten) concrete begeleiding/ondersteuning bij het opzetten van leerpaden, vragen over Minerva en/of Curios, het inzetten van multimedia, … tot het organiseren van demo’s.
- Bouwen aan een "blended learning community":
- binnen de Associatie UGent in samenwerking met Onderwijskwaliteitszorg en facultaire onderwijsondersteuners:
- een volledige update van de ICTO website (zowel naar inhoud als structuur en functionaliteit)
- de lancering van een ICTO nieuwsbrief
- de organisatie van informele lunchsessies rond onderwijsinnovatiethema's
- met ervaringsdeskundigen buiten de AUGent
- medebeheer van de LinkedIn groep "SIG Onderwijstechnologie - Blended Learning (7472043)"
- deelname aan congressen en/of studiedagen als medeorganisator, gastspreker of bezoeker
- Technologische ondersteuning:
- organisatie van trainingen op maat (toegespitst op specifieke scenario's van lesgevers)
- ondersteuning bij de opname van weblectures
- ondersteuning bij de opname en montage van ander videomateriaal
- updaten van handleidingen over Minerva, Curios, MCE, multimedia, ...
- in kaart brengen van centraal uitleenbaar multimediamateriaal
- opvolgen van ICTO releases (bv. testen van nieuwe ontwikkelingen)
- ad hoc projectbeheer (bv. digitale lichtmicroscopie)