FAQ 2: Kan een student zijn/haar antwoord op een open vraag tussentijds bewaren in Curios?

Ja, op voorwaarde dat de cursusbeheerder:

1. een normale taak aanmaakte in plaats van een zelftoets (zie stap 2 van 5.1 Tabblad Omkadering)
  2. toeliet dat de gebruiker mag terugkeren naar vorige vragen/antwoorden (zie 5.2 Tabblad Eigenschappen)

Voorbeeld

Ik ben student en begin aan een Curios taak bestaande uit een vragenlijst met 4 vragen. De 3e vraag is een open vraag.

• Ik vul vraag 1 in en druk op de knop “Antwoorden”.
  • Ik vul vraag 2 in en druk op de knop “Antwoorden”.
  • Ik vul open vraag 3 in met vrije tekst.

Plots moet ik dringend weg, maar mijn antwoord op open vraag 3 is echter nog niet volledig afgewerkt...

• Ik druk bij open vraag 3 op de knop “Antwoorden”, sluit Curios af en sluit mijn computer af.

Na mijn dringende afspraak wil ik verder werken aan mijn Curios vraag 3.

• Ik open de Curios taak en kom automatisch op vraag 4.
  • Ik keer terug naar vraag 3, werk mijn open antwoord verder af en druk op de knop “Antwoorden”.
  • Ik vul vraag 4 in en druk op de knop “Antwoorden” en heb de Curios taak volledig afgelegd.
Trefwoorden: