Welke informatie komt in aanmerking als platformmededeling?

9 May 2018 - 9:55am

Welke informatie komt in aanmerking als platformmededeling?

  • onderwijsgerelateerde aankondigingen met impact op alle studenten, lesgevers en/of medewerkers uit alle faculteiten
  • aankondigingen vanuit het rectoraat, het bestuur of een centrale directie met een universiteitsbrede of faculteitsoverschrijdende impact. Enkele voorbeelden zijn spoorstakingen tijdens examenperiodes, universitaire verkiezingen, acties rond 200 jaar UGent, ...
  • aankondigingen over maatschappelijke relevante studentenactiviteiten met faculteitsoverschrijdend karakter hebben recht op één platformmededeling per jaar (maximale zichtbaarheid van 2 weken). Enkele voorbeelden zijn acties rond het doneren van bloed, culturele studentenverenigingen (koor, orkest, ...)

Hoe vraag ik de publicatie van platformmededelingen aan?

E-mail de volgende informatie naar minerva@ugent.be:

  • een titel
  • een kort bericht
  • een start- en einddatum waarin dit bericht relevant is
  • de doelgroep (cursusbeheerders, gebruikers en/of gasten)
  • ...

Afbeeldingen kunnen niet geplaatst worden.

We kunnen berichten publiceren in 5 talen: Nederlands, Frans, Engels, Duits en Spaans. De Spaanse versie bijvoorbeeld is dan wel enkel zichtbaar voor gebruikers die Spaans hebben geselecteerd als taal onder hoofding "Mijn profiel".

Alternatief

Alle andere vragen om informatie te communiceren via de elektronische leeromgeving (bv. een oproep van een student om deel te nemen aan zijn/haar onderzoek in het kader van een Masterproef of doctoraat) kan je richten aan jouw facultair aanspreekpunt voor Minerva. Deze collega's kunnen jouw aankondiging dan eventueel publiceren op een van de infosites van jouw faculteit.

Auteur:
fbruynin
Faculteit: