Hoe kan ik een lessenreeks automatisch laten opnemen?

9 Mar 2018 - 3:47pm

Als u een lessenreeks wilt laten opnemen met een vast opnametoestel (op voorgeprogrammeerde data), dan dient u de onderstaand formulier uiterlijk 1 week voor de start van uw lessenreeks te e-mailen naar multimedia@ugent.be. Als uw lessen doorgaan in verschillende auditoria, dan dient u onderstaand formulier per auditorium in te vullen.

Formulier

Cursustitel:  
Lesgever:  
Cursuscode:  
Dag en datum eerste les: (bv. maandag 12 april 2018)
Dag en datum laatste les: (bv. maandag 21 mei 2018)
Startuur: (bv. 14u)
Einduur: (bv. 17u)
Campus/auditorium: (bv. Campus De Sterre, Auditorium A0)

Belangrijke opmerkingen

  1. Het nummeren van de de lessen gebeurt automatisch per auditorium.
  2. De opnames starten dan automatisch en u hoeft niet langer via een manuele handeling in het auditorium ter plaatse de opname te starten.
  3. We raden wel aan om telkens de goede werking van het opnametoestel een blik te gunnen:
    1. Staat het toestel aan? Indien niet, schakel het aan.
    2. Is alle gewenste input (slides, camera, audiobalk, ...) zichtbaar? Indien niet, contacteer zo snel mogelijk het team Multimedia.
    3. Bij eventuele problemen mag je het toestel altijd herstarten.
  4. Schakel een opnametoestel nooit uit.

Verwante pagina

Zie Lesopnames voor meer details.

Auteur:
fbruynin
Faculteit: