Een opgeladen Masterproef vervangen door een nieuwe versie (bv. 2e zittijd)

23 Aug 2017 - 9:42am

Studenten kunnen niet zomaar een nieuw hoofddocument indienen (bv. in 2e zittijd). Ze zien dan de volgende foutmelding: “U hebt reeds een masterproef hoofddocument geüpload en u kunt maar één hoofddocument uploaden. Als u een nieuwe versie wenst te uploaden dient u eerst aan te vragen om de oude versie te verwijderen. Uw promotor of de beheerder van deze masterproefsite kan dan de oude versie verwijderen. Eens dit gebeurd is kunt u een nieuwe versie uploaden. U kunt wel meerdere bijlagen uploaden indien u dit wenst.”

Om een nieuwe versie te kunnen opladen:

  1. klikt de student op het icoon om het hoofddocument uit 1e zittijd te verwijderen.
    Resultaat: De promotor(en) en de cursusbeheerder ontvangen een e-mail met de vraag om het bestand te verwijderen.
  2. brengen de promotor(en) en de cursusbeheerder de digitale versie uit 1e zittijd eerst in veiligheid (door deze versie bv. lokaal op te slaan).
  3. verwijderen de promotor(en) en/of de cursusbeheerder de digitale versie uit 1e zittijd uit de Masterproef applicatie.
    Resultaat: De student ontvangt een e-mail zodra het hoofddocument werd verwijderd.
  4. laadt de student een nieuw hoofddocument op.

Handleidingen over de module Masterproef in Minerva

Auteur:
fbruynin
Faculteit: